پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272174
خانواده‌ها مانع از موتورسواري فرزندان شوند
تاریخ انتشار : 1403/04/28 10:09:35
نمایش : 143
رئيس پليس راه چهارمحال و بختياري گفت: خانواده‌ها توجه داشته باشند که نبايد بچه‌هايي که به سن قانوني نرسيده‌اند از موتور سيکلت استفاده کنند، چراکه اين افراد صلاحيت استفاده از اين وسايل را ندارند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، غلامعلي نوربخش در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعي پايگاه خبري تحليلي «جهانبين نيوز»، اظهار کرد: به جهت وقوع حوادث رانندگي طي روزهاي گذشته در جاده‌ها و راه‌هاي روستايي و شهري در اين استان و فوت برخي از سرنشينان، لازم است براي جلوگيري از اين حوادث از وقوع تخلفات رانندگي که منجر به وقوع تصادفات مي‌شود، اقدام شود.
 
وي تصريح کرد: مسافران گرامي که با خانواده‌هاي خود وارد اين استان مي‌شوند و در جاده‌ها تردد دارند، بايد موارد ايمني را در مسيرهايي که با آن آشنايي چنداني ندارند، مورد توجه قرار دهند.
 
رئيس پليس راه چهارمحال و بختياري اضافه کرد: همچنين به موتورسيکلت‌سوراني که اين روزها به دليل شرايط آب و هوايي و گرما از اين وسيله، جهت اياب و ذهاب استفاده مي‌کنند، توصيه مي‌شود از کلاه ايمني استفاده کنند و رعايت مسائل ايمني را مد نظر قرار دهند چراکه با ادامه اين وضعيت و عدم دقت در رانندگي شاهد حوادث ناگواري در جاده‌هاي استان خواهيم بود.
 
نوربخش عنوان داشت: طي روزهاي گذشته شاهد وقوع تصادف موتورسيکلت‌ها در حوزه‌هاي برون‌شهري بوديم، همچنين طي اين مدت تصادفات رخ به رخ و واژگوني نيز گزارش شده است که بيشتر مربوط به عجله و شتاب و عدم دقت توجه به جلو در رانندگي است.
 
وي خاطرنشان کرد: به رانندگان استاني و مسافران توصيه مي‌شود در روزهاي پيشِ رو و آخر هفته رعايت سرعت مطمئنه را در دستور کار قرار دهند چون عامل بسياري از تصادفات خصوصا در حوزه برون‌شهري و به‌ويژه مسيرهاي شهرکرد-شلمزار، شهرکرد-فارسان، بروجن-لردگان، بوده است.
 
رئيس پليس راه چهارمحال و بختياري بر بستن کمربند ايمني تاکيد کرد و عنوان داشت: کمربند ايمني مي‌تواند در بسياري از حوادث از شدت جراحات بکاهد، همچنين رانندگان درصورت وقوع خستگي و خواب‌آلودگي توقف کرده و استراحتي کوتاه‌مدت داشته باشند.
 
نوربخش افزود: خانواده‌ها توجه داشته باشند که نبايد بچه‌هايي که به سن قانوني نرسيده‌اند از موتور سيکلت استفاده کنند، چراکه اين افراد صلاحيت استفاده از اين وسايل را ندارند و عدم توجه به اين موضوع مي‌تواند بر شدت حوادث تاثيرگذار باشد.
 
 انتهاي خبر/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html